donderdag 28 februari 2013

Geen koude douche

In een gezin met kinderen loopt het soms anders dan je gepland had. Zo had ik gisteren een zieke puber van 16 en een brugklasser die geholpen moest worden met haar huiswerk, omdat het niet goed gaat op school. Die kleine lieverd heeft inmiddels een enorme faalangst opgelopen omdat ze elke keer maar weer slechte cijfers haalt. Dus peptalk was ook hard nodig.

Toen werd ik ook nog opgebeld door een collega dat ik vandaag hard nodig was voor spoedoverleg in Roosendaal. Vergadering om 10.00 uur. Tja, dat betekent in een gezin met één ouder meteen dat ik de organisatie van de avond en ochtend moet omgooien. Geen ramp, maar dat momentje voor mezelf is er dan even niet meer. Ik moet ook zorgen dat ik op tijd in bed lig als ik 2x zo'n lange reis moet maken voor een vergadering en ook nog scherp moet zijn in diezelfde vergadering.

Mijn ishnaan heb ik dus maar uitgesteld tot vanavond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten