zondag 24 februari 2013

Start voorbereiding

Vanmorgen nog lekker ontbeten met een pistoletje uit de oven. Wel een bruin pistoletje, want witbrood vind ik echt helemaal niets. Net of je lucht eet. Maar dat zondagmorgenontbijtje zal ik volgende week wel echt missen.

Vandaag begin ik met de (mentale) voorbereiding. Ik zal een weekmenu maken, zoals ik alle weken doe, maar dan met alvast veel meer groene groente in het menu en een afbouw van graanproducten en zuivel voor mij. Ook kan ik dan alvast een plan maken voor mijn groene week, volgende week.
De voorbereiding doe ik door het boek Groen & Gezond nog eens heel goed door te lezen en recepten uit het boek te onderzoeken op haalbaarheid en smaak voor mij.

Morgen de eerste yogales bij Yoga You in Zwolle waarin de Groen & Gezondweken een thema zal zijn. Deze yogaschool heeft het initiatief genomen om de komende 3 weken Groen & Gezond te gaan doen en je kon je daarvoor opgeven als je dat wilde. Geen verplichting! Omdat ik heel graag eens wat zou willen detoxen, chique woord voor ontgiften, heb ik me opgegeven en ben ik vastbesloten alle voordelen uit de komende tijd te halen die mogelijk zijn.

Ik heb er zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten