vrijdag 1 maart 2013

Groene Weekmenu dag 1 en dag 2

Ik begin maar eens met een plan voor de eerste dagen van mijn Groene Week. Dan kan ik daar ook de boodschappen voor halen en over na denken. Ik heb inmiddels wel begrepen dat, voor mij in elk geval, de afbouwweek vooral een week is om na te denken over wat ik de hele dag eet en drink en me voor te bereiden op de Groene Week door af te bouwen met koolhydraten en eiwitten en door me mentaal voor te bereiden op groene maaltijden.
De dagmenu's maak ik op basis van het boek Groen & Gezond van Christine Michon, maar ik kan het toch nooit laten om er zelf een twist aan te geven.
Omdat ik niet goed weet hoe het me gaat bevallen zal ik niet al voor de hele week een weekmenu maken, zoals ik normaal wel doe, maar beperk ik me tot eerst twee dagen. Misschien ga ik het nog bijstellen!

Dagmenu Zondag 3 maart 2013

Ontbijt:
Groene appels en pepermuntthee

Lunch:
Mungbonen met broccoli (blz. 20 Groen & Gezond) en een groene salade

Diner:
Groene Snert met een komkommersalade

Dagmenu Maandag 4 maart 2013

Ontbijt:
Groene Peren en pepermuntthee

Lunch:
Gestoofde groene kool en een salade van winterpostelein en zeekraal (blz. 22)

Diner:
Mung-bonencurry (Kitcheree) met een groene salade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten