dinsdag 5 maart 2013

Dag 3: lunch

Ik ben weer uit bed! Hoera!
Na mijn "ontbijt" van 1 groene peer in stukjes, besloot ik er maar weer eens uit te gaan.
Eerst maar eens lekker gedoucht, een warme douche uiteraard. Mijn lijf is nog van slag en ik voelde gewoon dat koud douchen zo'n weerstand opwierp dat ik besloten heb een warme douche te nemen.
Ik merk dat ik onder mijn kin en op de kaakrand een erg droge huid heb. Op die plek heb ik ook weleens lichte eczeem. Zou dat door de griep komen of door het Groene Dieet? Ik smeer het lekker in met amandelolie. Ook zie ik een droge plek op mijn voorhoofd. Ook insmeren maar.

Lunch:
• IJsbergsla met geroosterde sesamzaadjes. Dressing van 1 tl olijfolie en 1 tl tamari.
• Gebakken uitje met mungbonen, bestrooid met sesamzaadjes en gedroogde peterselie
• Kop Groene Snert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten