woensdag 6 maart 2013

Dag 4: middag

Ik besluit dat ik ermee ga stoppen. Ik voel me langzamerhand opknappen van de griep, maar ik voel gewoon dat ik nu even meer nodig heb dan groente, fruit en noten.
Ik heb veel geleerd van deze groene dagen. Het heeft me gebracht dat ik fruit en groente meer ben gaan waarderen. Ik heb ook geleerd dat een hol gevoel in mijn maag echt niet rampzalig is en niet meteen gestild hoeft te worden met voedsel.
Ik heb ook geleerd dat ik kleur op mijn bord meer waardeer dan ik tevoren dacht. Ik hou van een bord vol kleur: rood, groen, geel, etc.
Maar ik heb ook gemerkt dat je niet slap wordt van fruit, groente en noten. Dus een veganistisch dieet is minder moeilijk dan ik eerst dacht.
Maar ik hecht dus toch wel aan koolhydraten en eiwitten.
Ik zal wel een andere balans zoeken in mijn eten. Een kwart van mijn bord koolhydraten, de helft groente en een kwart proteïne.

Lang leve alle kleuren!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten